вторник, 31 юли 2012 г.

Една история от Коста Рика

Дълбоко в джунглата на Коста Рика, рибар на име Чито открил крокодил, който бил прострелян в окото от фермер и бил оставен да умре. Чито успял да плъзне огромното влечуго в лодката си и го завел в дома си, където го оставил в продължение на месеци, грижейки се за него докато оздравее. Рибарят нарекъл крокодила Почо.

Докато Почо бил болен, Чито лягал да спи нощем до него.

– Просто исках да чувства, че някой го обича, че не всички хора са лоши. Казва Чито.

Това искаше много жертви. Трябваше да бъда там всеки ден. Обичам всички животни - особено тези, които са страдали много.

Най-накрая дошъл деня , когато Почо бил достатъчно силен, за да се върне в дивата природа. Чито го закарал до езерото наблизо край дома му и го освободил, но животното се върнало от водата и го последвало в къщи.

"Тогава разбрах, че когато извикам името му, той идва при мен", казва Чито. Рибарят се колебае дали да разкаже своята история, въпреки че са изминали 20 години, откакто е спасил Почо.
Почо е дълъг приблизително 5,17м. Той и Чито си играят и се боричкат почти всеки ден. За да се изгради тази връзка бяха нужни много години, казва Чито.
Чито разказва историята си само за да информира и повиши вниманието на хората за жестокостта, с която може да се третират на животните, както и да покаже разликата в отношенията към тях.

"Той е мой приятел, аз не искам да го третирам като роб или да го използвам.", казва Чито, "Аз съм щастлив, защото аз го спасих и той е щастлив с мен, защото той има всичко, от което се нуждае."


2 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...